شیراز



خیلی وقت بود داشتم فکر می کردم برای مدتی این خونه ی مجازی را رها کنم ...
بعد یکهو یه شرایطی پیش اومد که خود به خود این اتفاق افتاد...
توی 2هفته ای که گذشت خیلی سرم شلوغ بود ... دیگه دیروزرفتم شیراز
و کارای دانشگاهم تقریباً تموم شد ... حالا خستگی ِ این روزهایی که گذشت،به کنار

اما این مسافرت یک روزه خیلی دلچسب و خوب بود... من تا حالا شیراز نرفته بودم ...
صبح که رفتم دانشگاه برای ثبت نام و تا ساعت دو و نیم بعدازظهر اونجا بودم ...
اما بعدش با یکی از دوستان خوب ِ شیرازیمون قرار گذاشتم و با هم رفتیم شهر رو گشتیم ...
بلیط ِ برگشتم برای 12 شب بود ..برای همین فرصت گشت و گذار داشتم ...تقریباً
همه ی مکان های دیدنی شهر را رفتیم... خیلی خوش گذشت ... بین شهرهایی که
تا حالا رفتم و با مردمش برخورد داشتم، تبریزی ها و کرمانی ها به نظرم خونگرم تر و
مهربون تر بودن... حالا شیرازی ها هم به این لیست اضافه شدند ....
واقعاً مردمان ِ خوب و دوست داشتنی هستن!





















4 نظرات:

م.نهانی ۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۱  

باسلام.س÷اس از دیدار و توجه تان.لحظه هایی خوب و پر از موفقیت داشته باشید.

sarbazan sabz ۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۳  

سلام
خوبی؟؟
دیدم بعد از یه مدت طولانی که آپ نکردی و دوباره شروع کردی بام و یه نظری بدم...
واقعا خوش به حالت ذهنت آزاد شد...
شیراز شهر زیباییه...من تا به حال نرفتم ولی تعریفش رو شنیده ام...
موفق باشی...

به امید ازادی سبز...

ناخنک ۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۴:۲۰  

پس بالاخره رفتی ثبت نام کردی؟؟؟

شیراز شهر زیباییه .. خیل دوست دارم برم حسابی بگردم

سی سی وی اس ۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۵:۳۷  

سلام... چه بی خبر !
منم دو سال پیش واسه اولین بار عید رفتم...
عجب شهر باحالیه....
آب و هواش آدمو پاک عاشق می کنه...
شک ندارم حرفمو قبول داری!!!!!

درباره من

عکس من
آرام آرام خواهيد مرد اگر سفر نكنيد، اگر كتاب نخوانيد،اگر به صداهاي زندگي گوش فرا ندهيد، اگر آنچه مي كنيد را ارزيابي نكنيد، آرام آرام خواهيد مرد اگر بنده عادت هاي خود شويد، و هر روز بر همان مسيرهايي كه پيوسته مي رويد، برويد ... اگر مسير خود را عوض نكنيد، اگر لباس هايي به رنگ هاي مختلف نپوشيد و با كساني كه نمي شناسيد صحبت نكنيد امروز زندگي كردن را آغاز كنيد! امروز دل را به دريا بزنيد ! كاري انجام دهيد ! به خودتان اجازه ندهيد كه آرام آرام بميريد و فراموش نكنيد كه همواره بانشاط باشيد! "پابلو نرودا"