فرصت لحظه ای آرامش


همینطور که دارم فایلهای درسی ام را می خوانم، گاهی تمام صفحات

را کوچک می کنم تا تصویرش را روی دسکتاپ ببینم …

این فرشته ی کوچک!




انگار که بعد از یک روز هیجان انگیز و شاد، از فرط خستگی خوابش برده ….

و آن هم با چه آرامشی!

آدم را بدجوری درگیر خودش می کند!


پ.ن : همیشه فکر می کنم مادرهایی که دخترکوچولو دارند، خیلی خوشبخت ترند...

انگار که این مخلوقات کوچک و دوست داشتنی، چیزی بیش از آنچه همیشه بوده،

به معنای زندگی می افزایند... شاید بخاطر آن مهربانی و معصومیت کودکانه ای

که توی نگاه ها، رفتارها و حتی توی خنده ها و گریه هایشان هست ...

مثل یک حس ناب که دلگرمت می کند!



درباره من

عکس من
آرام آرام خواهيد مرد اگر سفر نكنيد، اگر كتاب نخوانيد،اگر به صداهاي زندگي گوش فرا ندهيد، اگر آنچه مي كنيد را ارزيابي نكنيد، آرام آرام خواهيد مرد اگر بنده عادت هاي خود شويد، و هر روز بر همان مسيرهايي كه پيوسته مي رويد، برويد ... اگر مسير خود را عوض نكنيد، اگر لباس هايي به رنگ هاي مختلف نپوشيد و با كساني كه نمي شناسيد صحبت نكنيد امروز زندگي كردن را آغاز كنيد! امروز دل را به دريا بزنيد ! كاري انجام دهيد ! به خودتان اجازه ندهيد كه آرام آرام بميريد و فراموش نكنيد كه همواره بانشاط باشيد! "پابلو نرودا"